logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زنجان:

شهید سنوار از هویت ملی‌اش دفاع کرد

شهید-سنوار-از-هویت-ملی‌اش-دفاع-کرد-
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید سنوار از هویت ملی خود در برابر توطئه دشمنان دفاع کرد. وی تمام وقت خود را صرف جهاد برای آزادی فلسطین کرده بود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شهادت شهید یحیی سنوار را به تمام مسلمانان آزاده جهان از جمله مردم مجاهد ایران تسلیت عرض می‌کنم، اظهار کرد: این شهید بزرگوار تمام وقت خود را صرف جهاد برای آزادی فلسطین کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید یحیی سنوار 23 سال در زندان‌‎های رژیم غاصب صهیونیستی سر کرد، افزود: وی برای پیروزی جبهه مقاومت در نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی گام‌های مهم برداشت و در آخر به دست رژیم صهیونیستی خون‌خوار به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: شهادت این شهید بزرگوار دارای چند بعد است، اول اینکه تبلیغات منفی رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر پنهان شدن این شهید بزرگوار در تونل‌های زیرزمینی بود و اینکه او مردم را سپر خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که به موضوع عمیق‌تر نگاه می‌کنیم درمی‌یابیم که شهید سنوار در عمل خلاف این امر را ثابت کرد، ادامه داد: این شهید نه‌تنها در تونل‌ها نبود بلکه اسلحه به دست در حال دفاع از سرزمین و مردم بی‌دفاع غزه بود و این شهید والامقام از هویت ملی خود دفاع کرده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: از طرف دیگر شهادت این شهید بزرگوار ثابت کرد که دشمنان تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند و با ایجاد جوهای سمی قصد گمراهی ذهن‌های مخاطبان را دارند و در واقع این شهید بزرگوار در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کرد.

بیگدلی تصریح کرد: با شهادت شهید سنوار هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد و جوانان مقاومت مصمم‌تر راه آزادی فلسطین را طی خواهند کرد و این غده سرطانی به لطف خداوند و اتحاد و همبستگی جوانان غیور فلسطین به‌زودی ریشه‌کن می‌شود.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با ترور افراد مختلف در فلسطین باعث به‌وجود آمدن «طوفان‌الاقصی» شد که باعث برهم‌زدن معادلات این رژیم غاصب گشت طوری که تاکنون این رژیم شکست خود را نپذیرفته و تحقق این عملیات غرورآفرین لطف خدا و همت جوانان غزه، فلسطین، جبهه مقاومت و حماس را می‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: فرزندان معنوی جبهه مقاومت در حماس راه پر غرور شهید سنوار را ادامه خواهند داد و در آینده نه‌چندان دور جهان شاهد نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین خواهند بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر